يادداشت ضروری!
مشعل مشعل

خواننده گان عزيز آگاهي دارند که جعلنامه يي زیر نام "از شهيدان، قربانيان و مردم افغانستان عذر میخواهيم" از سوی افراد مخرب و توطئه گر برضد  عده يي از رهبران خوشنام ، محترم و شماری از شخصيت های برجسته حزب و دولت جمهوری افغانستان که کارنامه های وطنپرستانه آنها درج تاريخ واقعي کشورما خواهد گرديد، در دو سايت بدنام و رسوای افغان جرمن انلاين و کابل پرس  بدست نشر رسيده است.

((مشعل)) بدين باور است که همچو تبليغات خصمانه و ناروا جزيي از همان پروسه خائينانه و ضد اخلاقيي است که ريشه در خصومت و دشمني با حزب و دولت ج.ا داشته و برای ايجاد نفاق و شقاق در جامعه ما از طرف دشمنان سوگند خورده مردم و به دستور باداران اجنبي آنها انجام يافته است.

آنها با اين عمل ضد اخلاقي و ضدانساني شان  يکبار ديگر نقاب از رخسار ننگين و سياه شان برداشته و  خصومت آشکار شانرا با خدمتگذاران واقعي وطن و مردم زحمتکش آن بيان داشته و چهره های کثيف شانرا شرمسارتر و رسوا تر از پيش ساخته اند.

به باور ما نيروهای ملي- دموکرات،ميهن پرست،ترقي خواه و مردم آزاده و سربلند کشور ما به همچو پلان های خصمانه و تفتين آميز نه تنها باور ننموده،بلکه به آن وقعي نگذاشته و به دست اندرکاران اين جعلنامه و همياران آنها نفرين خواهند فرستاد.  

با ارادت

روزبه

 


July 5th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها